Pla-de-Rubio-PESEBRE-MANKO-mirador elia-E-BIKE-12-20

Photo ofPla-de-Rubio-PESEBRE-MANKO-mirador elia-E-BIKE-12-20 Photo ofPla-de-Rubio-PESEBRE-MANKO-mirador elia-E-BIKE-12-20 Photo ofPla-de-Rubio-PESEBRE-MANKO-mirador elia-E-BIKE-12-20

December 29, 2020
December 2020

near L'Espelt, Catalunya (España)

Ruta especial per E-Bike, Si es vol fer amb Humana hi han alternativa a practicament tots els corriols de pujada agafant la pista.
Corriols i trialeres de pujada, ideal per E-Bike, anem a esmorçar al Pla de Rubió (fantàstic com sempre), després enfilem amb pujada bestant suau per pista cap al Pesebre a l'Ermita de Sant Pere D'Ardesa, per fer el retrato.(A veure a ki li toca el pernil !!!).
Despres sortim a la ctra de Cal Estruc i hem anat fins al mirador de l'Elia des de on hem pogut gaudir de les vistes de la Conca D'Odena, corriols i mes corriols, MATINAL ESPECTACULAR. !!!!
Nota: Dificultat tecnica "Moderat" si la fas amb E-Bike, amb humana-pulmonar patiràs de valent i seria amb una dificultat "Molt Dificil". Bestants trams de pujada a peu per la majoria de mortals. Pero com ja he dit hi han alternatives a diria ke tots el curriols i trialeres de pujada anant per pista i empalmant mes endevant.