Pinell de Brai- Miravet-Mora d’Ebre- Pinell de Brai

Photo ofPinell de Brai- Miravet-Mora d’Ebre- Pinell de Brai Photo ofPinell de Brai- Miravet-Mora d’Ebre- Pinell de Brai Photo ofPinell de Brai- Miravet-Mora d’Ebre- Pinell de Brai

Very difficult
May 27, 2022
May 2022

near Pinell de Bray, Catalunya (España)

Avui hem sortit del Pinell de Brai baixant direcció cap a l’Ebre a buscar el camí de sirga, el pas de Barrufemes és complicat. hi ha un parell de trams on hem hagut de pujar les elèctriques agafant-les cadascuna entre dos persones, sobretot un lloc on hi va haver un esllavissament i hi ha un pujadot de 12 metres. Per això poso ruta molt difícil. Arribem a Miravet, pugem al castell i fem un beure. Comprovem que no ha quedat res de l’Estatut del 2006 , després anem a veure el pas de barca al riu Ebre . Un catamaran fet amb dues barques sense cap motor que travessa el riu d’aquí allà i d’allà aquí aprofitant la corrent de l’aigua dos cables penjats i la perícia del barquer. A Mora d’Ebre fem un bocata per dinar al costat del riu. Després enfilem cap a la Serra de Pandols , quan hem deixat la pista a dalt al coll hem agafat un tram curt de GR i l’hem deixat deseguida a la dreta perquè amb la bici era menys complicat, tot i que també hem hagut de pujar la elèctrica entre dos en algun esglao. La baixada pel barranc de Cavalls al principi no pedalable i després complicada amb molta pedra i posant peu a terrara en molts punts. Final visitant el celler de Pinell De Brai (Catedral del Vi)