Per els boltants d´Argelaguer. 2019-04-22.

Photo ofPer els boltants d´Argelaguer. 2019-04-22. Photo ofPer els boltants d´Argelaguer. 2019-04-22. Photo ofPer els boltants d´Argelaguer. 2019-04-22.

April 22, 2019
April 2019

near Argelaguer, Catalunya (España)

La ruta surt d´Argelaguer direcció al Barri del Pont i seguint el riu Llierca per anar a pujar per la pista de Sant Grau, Al passar per el Pla de Can Jou i de Lloret Comença a ploure i decideixo recular per la carretera de Sadernes fins al pont de Llierca, de cop plega de ploure, continuo cap ala Quintana i direcció a la Pedrera de Tortellà, Camí dels Guàrdies, Corriol cap a Can Guixeres i passat la casa corriol direcció Surt fins la carretera de Sales, pujada direcció a Tortellà fins a Tecalum per agafar el GR1 direcció Est cap a Conques de Baix, Can Candara, Camps de Banyils, Can Roca, La Campassa, Boscos de Reig, Camps de Mas Parer i corriol fins al Collet de la Farigola i Can Terrades, baixem per la pista cap a la zona de Palera fins arribar a Can Prim, deixem la pista a l’esquerra i baixem per un corriol per sota de la casa direcció a la riera de Palera, L´Aulet, El Salt de Palera i un cop a la pista de Ca n´Oms ens enfilem per un corriol direcció al Serrat de la Marginera. Al Serrat de la Marginera fem un tram sense camí per baixar a la carretera, passar per la rotonda i agafar la pista paral•lela a la A-26 per el costat Esquerra direcció Oest, Continuem per Can Casabó, Molinot, Burró, Moli Nou i direcció a Planeses per enfilar-nos cap a Gifreu, Can Serra i fins la Paret Llarga on agafem la pista del Bac per baixar direcció a la Mata, resclosa de la mata i Argelaguer.
En total uns 44 kilòmetres i uns 935 metres de desnivell acumulat.
Es una ruta sense masses desnivells però amb un puja i baixa continuo, algun corriol una mica complicat i algun tram a peu.