Peñiscola-Serra d'Irta-Ermita Sta. Llucia-Alcossebre-Peñiscola

Photo ofPeñiscola-Serra d'Irta-Ermita Sta. Llucia-Alcossebre-Peñiscola Photo ofPeñiscola-Serra d'Irta-Ermita Sta. Llucia-Alcossebre-Peñiscola Photo ofPeñiscola-Serra d'Irta-Ermita Sta. Llucia-Alcossebre-Peñiscola

January 1, 2023
December 2022

near Peníscola, Valencia (España)

dificultat fisica: molt dura ( la primera part de la ruta fins Alcossebre), tot i que amb les ebikes és més asequible.
Sortim de Peñiscola, ja directament amb unes pujades suaus, que en 4-5 km, ja se converteixen en unes rampes per pistes forestals prou dures. Ens trobem amb caçadors fent una batuda de porcs senglars. No podem entrar a fer senders.
Arribem a Alcosseber i tot just entrem a la població ja comença la pujada que ens porta a l'Ermita de Sta. Lucia i St. Benet. MOLT DURA !!, rampes que arriben fins al 20 %, son uns 4/5 Km realment durs. Les vistes des de l'ermita son realment espectaculars. Val molt la pena.
Baixem per la mateixa carretera, arribem a Alcossebre, fem una cervessa, i tot seguit iniciem la tornada per la costa direcció Peñiscola.
Hem de lamentar que tems d'niciar les pujades a la Serra d'Irta, el company Pako, ha patit un trencament a la bici que no hem pogut sol.lucionar, i ha tingut que retornar'sen i esperar-nos a Peñiscola.
Pel demés, tot OK. Dia maravellos de temperatura, amb sol, i una frescoreta sana pel sombriu de dintre els boscos.
Hem finalitzat l'any, amb un bon dinar i comentant la excursió.