Penelles Castell del Remei canal penelles

Photo ofPenelles Castell del Remei canal penelles Photo ofPenelles Castell del Remei canal penelles Photo ofPenelles Castell del Remei canal penelles

-1,371 ft
September 27, 2019
September 2019

near Penelles, Catalunya (España)

Aquesta ruta ha estat modificada per arreglar els trams pels qual no s'ha de passar.
El motiu és que jo seguia una traça d'un usuari de wikiloc, el cas és que aquest usuari la va penjar a la xarxa amb una deficiència important.
En un moment donat suposo se l'hi va desconnectar el GPS i va fer una línia recta pel mig dels camps de panís i fruiters, concretament uns 9 km.
Per tant jo me las vaig tenir que arreglar consultant el mapa i anar a trobar el final de la línia.
Una vegada analitzada la situació, hauria estat tant senzill com no deixar de seguir per la vora del canal, però al no ser coneixedor del territori hem vaig agobiar optant per anar a l'altra punta de la línia per carreteres secundaries.
L'he dibuixat pel lloc correcte per tal que un altre usuari no es trobi com jo.