Photo ofPedals de foc 2020 -Etapa 4 - Son - València d'Àneu - bosc del Gerdar - Montgarri - Vielha Photo ofPedals de foc 2020 -Etapa 4 - Son - València d'Àneu - bosc del Gerdar - Montgarri - Vielha Photo ofPedals de foc 2020 -Etapa 4 - Son - València d'Àneu - bosc del Gerdar - Montgarri - Vielha

September 19, 2020
September 2020

near Son, Catalunya (España)

De Son baixem a València d’Àneu, ja que no hi cap lloc per dormir ( per això aquestes quantitat d’hores)
De València anem a buscar la carretera de son fin troba el Camí de la Mata que ens durà cal el bosc de Gerdar per una bona pista
Ens entrem al bosc on la baixada la fem a peu, amb forts desnivells i graons que dificulten una mica
Un cop arribada a la pista es seguir-la per anar a trobar l’encreuament que va cap a Sorpe i ens endinsem per la vall seguint el riu Noguera pallaresa
La pista es passa per Montgarri lloc encantador i fins al pla de Beret fi de la pujada i on iniciem una llarga baixada fins a Vielha
El darrer tram des de Gessa el fem per carretera per que ens ha enganxat la pluja