Pedalant per la boira

December 19, 2021
December 2021

near Lleida, Catalunya (España)

Continuem amb l’obstinat anticicló, que ja fa dies que ens acompanya i no mostra signes de afeblir-se. Aaixò vol dir que a l’hivern a la Plana de Lleida hi ha el característic fenomen meteorològic que forma part del nostre paisatge, la boira. Després de diversos dies de boira persistent, fa molt fred i hi ha moltíssima humitat. Però decidim sortir a pedalar una estona igualment, fa molts dies que no fem cap ruta amb BTT, i ja en tenim ganes.
Ens decidim per la zona nord del Segrià. Sortim per la banqueta de la Séquia Major cap a Rosselló, passant pel molí del Serra. Pel canalet del Secà anem cap Alguaire i pugem al Sagrat Cor. Avui no hi ha vistes panoràmiques, sols el blanc mantell de la boira. Continuem direcció a l'aeroport pel camí d’Almacelles, avui no veiem ni la torra de l’aeroport. No hem vist volar cap avio, però si que n’hem sentit un, cosa que ens ha estranyat molt, perquè aquí dalt la boira és més espessa i la visibilitat és molt dolenta.
Anem cap al fondo de l’Armenter, per agafar la banqueta de la Sequieta d’Alpicat. Baixem el Graó Park i cap a Lleida