Palau - Fornells - Llambilles - Sant Cristòfol del Bosc - Quart - Palau

Photo ofPalau - Fornells - Llambilles - Sant Cristòfol del Bosc - Quart - Palau Photo ofPalau - Fornells - Llambilles - Sant Cristòfol del Bosc - Quart - Palau Photo ofPalau - Fornells - Llambilles - Sant Cristòfol del Bosc - Quart - Palau

September 3, 2022
September 2022

near Palau Sacosta, Catalunya (España)

Passejada circular, molt planera, amb pujadetes al camí de Sant Cristòfol. Una mica més de la meitat asfalt, la resta pistes en molt bon estat i carril bici. La dificultat... depèn de l'estat de forma de cadascú, de la bicicleta que porti i de l'ànim que l'acompanyi!

Sortida de l'aparcament del començament de l'avinguda Pericot de Palau en direcció al polígon Mas Gri. A la rotonda tombem a l'esquerra, per anar a trobar l'enllaç amb la carretera de Fornells passant pel tennis Girona i Montessori. Passat Fornells prenem la carretera que ens porta a Llambilles. Travessem la carretera de Sant Feliu a l'alçada del semàfor de Llambilles, en direcció al barri de l'església.

Passada l'església prenem el camí veïnal de la dreta, primer asfaltat i més endavant de terra, que ens portarà fins Sant Cristòfol del Bosc. Està tot ben indicat.

Baixem de l'ermita per la pista que ens condueix a la carretera de Matamala i baixa gairebé fins Cassà de la Selva. Allà prenem el carril bici-ruta del carrilet, que ja no deixem fins arribar a la plaça dels Països Catalans de Girona.

Tornem al punt de partida aprofitant els trams de carril bici, i quan ja no n'hi ha fent l'itinerari més recte possible.