Photo ofOrtisei - Resciesa - Capella del Crist - La creu de Crist - Coll del Refugi de Brogles - Ortisei. Dolomites, 2on dia segona part Photo ofOrtisei - Resciesa - Capella del Crist - La creu de Crist - Coll del Refugi de Brogles - Ortisei. Dolomites, 2on dia segona part Photo ofOrtisei - Resciesa - Capella del Crist - La creu de Crist - Coll del Refugi de Brogles - Ortisei. Dolomites, 2on dia segona part

June 13, 2023
June 2023

near Rainelles, Trentino-Alto Adige (Italia)

Hem pujat des d’Oristei amb el funicular. 24 € per persona, bici inclosa (no em pensat en demanar tarifa sènior).

Seguíem un track sense gaire informació prèvia i teníem molts dubtes de si seria ciclable.

Per problemes primer d’un mòbil i després de la bateria no ha quedat el principi i el final del circuit.

A l’anada cap a la capella, al primer tram hem arrossegat les bicis ja que hi havia molts caminaires i pedregam. Després ja hem circulat millor fins la capella. D’aquí fins la magnífica creu del cim (l’impressionant Crist recargolat podria haver estat dissenyat pel mismíssim Dalí) hem hagut de tibar la bici com hem pogut (sort del sistema walk, sinó hauríem patit molt més). Tot i que desde dalt el camí semblava cicable, no ho era, hem seguit arrossegant les bicis, de baixada, pràcticament tota l’estona. Al final hem girat a la dreta i hem baixat al coll on hem trobat la pista que provinent del funicular va al refugi Brogles (que estava tancat).

Tots el ciclistes que hem trobat ens han desaconsellat que seguíssim el camí que surt del coll en direcció sud (han dit que era difícil i pedregós) ja que voliem anar al refugi Firenze.

Hem tornat fins el funicular i després per una pista i carretera hem arribat a Oristei.

No aconsellem fer la primera part del nostre track amb bicicleta (uns 4 km). Tot el camí és preciós i les vistes de Seceda són tota l’estona meravelloses.

Hi podeu afagir uns 3km al final (per problemes amb la bateria del mòbil). I el desnivell de pujada del funicular.