Photo of*OPTIMUS PRIME CAE EN COMBATE CON LAS BOTAS PUESTAS* Mini ruta x Sant Vicenç de Montalt - Catedral - Claustre - Bishop - Ruth - Photo of*OPTIMUS PRIME CAE EN COMBATE CON LAS BOTAS PUESTAS* Mini ruta x Sant Vicenç de Montalt - Catedral - Claustre - Bishop - Ruth - Photo of*OPTIMUS PRIME CAE EN COMBATE CON LAS BOTAS PUESTAS* Mini ruta x Sant Vicenç de Montalt - Catedral - Claustre - Bishop - Ruth -

July 8, 2023
July 2023

near Arenys de Mar, Catalunya (España)

No sabíem cap a on tirar.... segurament fer una Creu amb curris a l'ombra per evitar aquest sol de justícia i aquesta calor asfixiant seria el més assenyat. Però tot canvia quan apareix Omar Porras Ruiz amb la ebike batejada com a OptimusPrime! Amb aquest hierrako només podem anar cap a un lloc (més que res per riure'ns una mica). I aquest lloc només podia ser Sanvi!! La cosa no ha decebut. Bulling extrem sufert per part del pobre Omar Porras Ruiz . Inclús hem improvitzat noves rutes extremes que ha fet que OptimusPrime claudiqués i moris a peu de la Roca de la Ferradura. Descansi en Pau. Incís per dir que a la Ferradura ens hem trobat amb en @Flutox (gent que la toca i força en el mundillu de l'enduro). A veure si al pròxim dia li diem que ens ensenyi alguna ruta de les seves. Tornant a lo nostre, i amb Omar Porras Ruiz sense un fucking watt de bateria, decidim baixar cap al Bar a fer una birreta. I decidim fer-ho per la ruta suicida i ultraseca de la Catedral i el Claustre (pavernos matao) per tirar pel Bishop fins a Caldetes i tornar pel front marítim. Com sempre diem: "Entrem tots, sortim tots"