Olot - Fontpobra - Sant Feliu de Pallerols - Olot

Photo ofOlot - Fontpobra - Sant Feliu de Pallerols - Olot Photo ofOlot - Fontpobra - Sant Feliu de Pallerols - Olot Photo ofOlot - Fontpobra - Sant Feliu de Pallerols - Olot

March 7, 2021
March 2021

near Sant Cristòfol de les Fonts, Catalunya (España)

Ruta difícil degut a la trialera de baixada en direcció al Treiter, passada Fontpobra.

Hem sortit des d'Olot travessant La Fageda d'en Jordà fins arribar a Can Xel. Aquí resseguim un tros molt petit de carretera asfaltada passant per la falda del volcà Santa Margarida. Seguim la ruta del GR83 que s'enfila per la Fageda de Bassols, pista molt xula de greda, alguns trams la pujada és més forta, però es puja bé. Pel camí us creuareu amb la font de Fontpobra. A partir d'aquí comença la trialera de baixada. És una mica complicada de baixar per la múltitut de roques i en el nostre cas també ens l'hem trobat molt enfangada, havia plogut el dia anterior i relliscava molt. Per sort el tram no és molt llarg.
Arribem en una bifurcació que a l'esquerre vas direcció Sant Feliu i a la dreta a la Vall d'en Bas (no senyalitzada). Trenquem cap a l'esquerra en direcció Sant Feliu i el volcà del Treiter, aquí la pista es converteix en asfaltada i pista decent. Entrem al poble de Sant Feliu i anem a buscar el bicicarril.
A la tornada travessem per Coll de Bas fins a Sant Esteve d'en Bas, Les Preses, Bosc de Tosca, La Fageda i Olot.