Oliana - Mare de Déu de Castell-llebre - Ref Cortiuda (1/2)

Photo ofOliana - Mare de Déu de Castell-llebre - Ref Cortiuda (1/2) Photo ofOliana - Mare de Déu de Castell-llebre - Ref Cortiuda (1/2) Photo ofOliana - Mare de Déu de Castell-llebre - Ref Cortiuda (1/2)

June 13, 2021
June 2021

near Oliana, Catalunya (España)

Sortim d’Oliana cap Tragó i seguim per camí asfaltat fins a Can Boix on prenem la pista per anar a Castell-Llebre on es pot gaudir d’una bona vista, retornem a la bifurcació i iniciem una forta pujada que acabem fent tots a peu, sort de l’assistència de caminar de l’ebike que ha ajudat a arrossegar-la
Sense deixar la pista travessam els camps de Cal Jou i Cal Llac
Passem prop de les masies de Juncars, les ruïnes de Puigpinós fins arribem a Cal Bernadí, abans, però, haurem passat una balla que hem d’obrir una petita porta, és l’antic poble de Cortiuda des d’aquí ens desviem cap al Refugi de Cortiuda, antiga Rectoria de l’església de Sant Martí

Refugi bo per desconnectar i gaudir de l’entorn

El recorregut potser curt, però però els desnivell i la calor ens ha fos