Obagues i Solanes de la Vall del Corb (Conesa-Segura-Vallfogona-l'Ametlla de Segarra)

May 2, 2022
April 2022

near Conesa, Catalunya (España)

Ruta guapíssima pel, probablement, millor "cicuit" de la província de Tarragona.

Basada en la ruta ·"Enducorb" dels companys del Btt-Tàrrega, sortim de Conesa pq ens ve més a prop i així esmorzem a les piscines de Vallfogona.

Jo feia anys que no feia ruta sencera per la zona (amb l'ebike només havia fet el track de la marxa de Tàrrega de l'any passat: la d'avui és una ruta més concentrada de senders). Sens dubte, ha estat dels dies que m'ho he passat millor damunt la bici.

Avui m'he afegit a un grup de companys dels milloret de Reus baixant (han petat uns quants KOMs avui) i mires d'animar-te per a no fer esperar massa i l'adrenalina flueix... Però ha anat molt bé, sense ensurts. I és que, en general, són senders dolços de molt bon fer, alguna trialera amb esglaons (les de Segura, l'Ametlla) però res que no estiguem acostumats pel Baix Camp o el Priorat, paradís de la pedra... I la mítica baixada del Túnel, es veu molt diferent amb una ebike de 150 mm que amb una bici de 120 mm...

En fi, que a diferència d'altres dies, avui no "descobrim" res de nou. Però per si encara queda algun despistat que no ha estat mai a la Vall del Corb, doncs ja està avisat: aquí trobareu la millor concentració de senders amb flow, a cavall de la Conca de Barberà i la Segarra (amb el permís de Vallbona i Rocallaura, que està creixent molt ara)

• nautinet May 2, 2022

De gps garmin quin desnivell+ us ha sortit? Es que el wiki qüasi sempre rebaixa en tor a in 15-20%

• Photo of flonjall
    flonjall May 2, 2022

Sí. correcte. Han sortit uns 1650

• nautinet May 2, 2022

Aixo ja em quadre mes. Merci

• Photo of Eladi_Sabater
    Eladi_Sabater May 15, 2022

Bona tarda Company avui hem fet aquesta ruta i realment es guapisima i amb els sembrats tan vers i la vegetació exuberant ha sigut una passada, una gran descoberta.

• Photo of flonjall
    flonjall May 15, 2022

Bones Eladi!

Me n'alegro que us hagi agradat Bé, no conec a ningú que no li agradi la zona de Conesa-Vallfogona.... I qui ho prova, repeteix.

I coincideixo amb tu amb el tema del paisatge. D'ara en endavant ja fa força calor per allí i amb els caps grocs o segats no és igual. Un any hi vam anar a l'agost i vaig patir molt de calor cap al final de la ruta