Etapa 1 - Pedales de Granada: Nigüelas - Capileira

Photo ofEtapa 1 - Pedales de Granada: Nigüelas - Capileira Photo ofEtapa 1 - Pedales de Granada: Nigüelas - Capileira Photo ofEtapa 1 - Pedales de Granada: Nigüelas - Capileira

June 27, 2023
June 2023

near Nigüelas, Andalucía (España)

Etapa 1 - Pedales de Granada: Nigüelas - Capileira

Nota: Marca de desnivell 1739, però en realitat son una mica més de 2000 m de desnivell, coses del GPS...
Ruta dura, per la llarga pujada i els corriols de baixada a casa Tello sobretot ( a peu)

Interessant la falla de Nigüelas, però es pot evitar si no es vol fer
Fort desnivell als 2-3 km de començar
Anar amb cura amb la bateria no hi ha cap punt entremig per carrega ( si la capacitat és de 650 w sense passar-se amb les assistències pots arribar, però s’ha de controlar)
A Tello hi ha un corriol amb una forta baixada que s’ha de fer a peu, sí o sí
Fins al riu Lanjarón on es pot gaudir d’una bona remullada
La pujada fins al Camino real tampoc te res a desitjar
L’arribada al refugi d’ell puntal es fa bé, però la baixada és un corriol pedregós, es fa mes o menys bé, jo alguns trams els vaig fer caminant, els canyera ho fareu bé
L’arribada a Capileira la van fer per un camí molt pedregós l’últim tram el vam fer a peu