Photo ofNavàs, Puig-reig, Viver, cim de Montbordó, Serrateix, Castelladral, Sant Cugat del Racó, El Mujal, Navàs. Photo ofNavàs, Puig-reig, Viver, cim de Montbordó, Serrateix, Castelladral, Sant Cugat del Racó, El Mujal, Navàs. Photo ofNavàs, Puig-reig, Viver, cim de Montbordó, Serrateix, Castelladral, Sant Cugat del Racó, El Mujal, Navàs.

January 11, 2023
January 2023

near Navàs, Catalunya (España)

Deixem el cotxe al centre de Navàs on comencem a pedalar, amb un fred que pela. Per carretera arribem a Puig-reig, a l'esquerra i bona part per carretera arribem a Viver, seguim per la carretera i al punt mes alt ens enfilem al puig Montbordó, molt fàcil i amb una vista panoràmica fabulosa de 360°. Continuem per carretra per arribar a Serrateix i al monastir de Santa Maria que sorpren la seva dimensió. Continuem per carretera en bona baixada fins a Castelladral. Tornem a la carretera, baixant també fins a Sant Cugat del Racó. Seguim baixant un tram per carretera i a l'esquerra agafem un bon camí que ens porta a El Mujal i d'aquí per carril bici o camí de vianants arribem a Navàs on acaba la volta.
Amb els cotxes de nou ens arribem a Puig-reig on anem a dinar a Cal Marçal que per 18 € quedem ben satisfets.