*MUERTE Y DOLOR EN EL BARRO* Esperxada Mini

Photo of*MUERTE Y DOLOR EN EL BARRO* Esperxada Mini Photo of*MUERTE Y DOLOR EN EL BARRO* Esperxada Mini Photo of*MUERTE Y DOLOR EN EL BARRO* Esperxada Mini

Very difficult
December 10, 2022
December 2022

near Miànigues, Catalunya (España)

Ruta sadomasoquista per terres Banyolines seguint part del track de l'"Esperxada" 2022 descoberta a partir del motorako Tomás Asensio . I dic i remarco PART pq no em fet ni mitja ruta planificada... i dic MOTORAKO al mestre Tomás Asensio pq s'ha n'ha de tenir per fer aquesta ruta sense assistència elèctrica. Hem mort amb les botes posades i amb fang fins a les orelles. Varis dies abans plovent (inclosa la nit anterior) ha deixat una ruta molt llafiscosament enfangada fins a nivells èpics que ha fet que la 1a pujada ja fos una odissea....i que dir dels corriols de baixada! Ja de per si més aprop del enduro que del XC amb l'afegit que estava tot ben moll. Caldo de cultiu excel·lent per a un suïcidi col·lectiu en grup sobre dues rodes. Val a dir que la zona i els paratges són espectaculars, però potser en sec ho haguéssim gaudit més. Tot i així hem rigut molt (la ruta pel fang ha donat molt de si) i quan se'ns ha fet tard no se'ns han caigut els anells per acceptar amb esportivitat la derrota i enfilar cap al restaurant per calçar-nos un bon chuletón al restaurant "Els 4 focs". Només puc dir una cosa: Esperxada! Tornarem a intentar-ho!!