Montseny, El Sui, Pla de La Calma, Collformic, Sant Cristòfol de La Castanya

Photo ofMontseny, El Sui, Pla de La Calma, Collformic, Sant Cristòfol de La Castanya Photo ofMontseny, El Sui, Pla de La Calma, Collformic, Sant Cristòfol de La Castanya Photo ofMontseny, El Sui, Pla de La Calma, Collformic, Sant Cristòfol de La Castanya

23 mi
3 hours
October 28, 2022
October 2022

•   4.7 1 review

near Montseny, Catalunya (España)

Feta el 28/10/22 amb bon sol i bona visibilitat.

Tot fàcil per bones pistes i una mica de carretera al principi i al final de la ruta.

Bonica ruta circular, només exigent pels 11 kms. i 900 mts. de pujada constant fins arribar al Pla de la Calma.

Avui erem cinc de colla i primer hem fet un petit desviament per acostarnos al cim del Sui i tenir més vistes i esmorzar, amb café i tot.

Precioses vistes, sobre tot en dia clar, del Tibidabo, Montserrat, Pirineus, Matagalls, Agudes i Turó del Home, etc..

Transició còmode fins arribar a Coll Formic on hi ha el restaurant amb un bon menú.

Baixada molt maca entre boscos i amb bona pista passant per Sant Crstòfol de La Castanya i després arribar a la carretera i tornar al punt de sortida en el poble de Montseny.

Salut i bones rutes.

Tardor

El Molar

Sant Cristòfol de la Castanya

• Photo of CARLES PUJOLAR
    CARLES PUJOLAR May 6, 2023

Com sempre ruta molt ben explicada i maca ..per fer gaudint i coneixent del nostre estimat petit pais ...
    ens vam quedar a dinar a Collformic i molt bé i aconsellable ...

• Photo of JuliSG
    JuliSG May 7, 2023

Hola Carles Pujolar, gràcies per la teva valoració.
    Espero hàgiu gaudit de la ruta amb bon temps i bones vistes.
    La baixada després de dinar a Collformic es pot fer tranquil·lament mentres fas la digestió d'un bon àpat.