MONTNEGRE - Turo Gros de Miralles - Turó de Montagut

Photo ofMONTNEGRE - Turo Gros de Miralles - Turó de Montagut Photo ofMONTNEGRE - Turo Gros de Miralles - Turó de Montagut Photo ofMONTNEGRE - Turo Gros de Miralles - Turó de Montagut

-213 ft
August 28, 2023
August 2023

near Blanes, Catalunya (España)

Ruta.- Blanes-Palafolls-Mas Carbo-Tordera-El Mas Reixac-Turó Gros de Miralles-Serra de Miralles-Roca de Guilla-Sot de ca l´esteve Burgada-Sot de la Rabassa-Autopista C32-Torre de Montagut-Sant Genis de Palafolls-Palafolls-Blanes
Ruta sense cap dificultat tecnica pero que s´ha de tenir en compte que des de aproximadament Mas Reixac fins dalt del Turó Gros de Miralles hi ha unes pendents molt fortes. Seguidament en el tram del Turó Gros fins Roca de Guilla, el que es la Serra de Miralles, majoritariament es de baixada, encara que hi trobem un parell o tres de repetxons de pujada bastant forts. Després si que quasi tot es baixada fins pasar l´autopista en que, ara per asfalt, ens enfilem per carrers de la urb. Ciutat Jardi per arribar a la Torre de Montagut des de on tenim bones vistes des del cap de Tossa, Blanes, Maresme fins Barcelona.
No m´han quedat grabats els waypoints, indico en el nom de la foto el punt km. aproximadament on esta feta.