MONTNEGRE - Mare de Deu de la Serra

Photo ofMONTNEGRE - Mare de Deu de la Serra Photo ofMONTNEGRE - Mare de Deu de la Serra Photo ofMONTNEGRE - Mare de Deu de la Serra

August 14, 2023
August 2023

near Blanes, Catalunya (España)

Ruta.- Blanes-Tordera-Sant Ponç-Collet de la Mina d´Or- La Serra de l´Esquirol-Mare de Deu de la Serra-Hostalric-Fogars de la Selva-Sant Vicenç-Tordera-Blanes
Ruta sensa cap dificultat tecnica, la major part per camins i pistes amples i tambe algun tram d´asfalt.
La part mes esforçada es despres de Sant Ponç i dels Pins del Salvatges fins el Collet de la Mina d´Or, fa pujada pero es una pista prou ample i de bon fer i malgrat que hi ha alguns xaragalls, sempre hi ha lloc per pasar be. La baixada te pendents importants, sobre tot a la urbanitzacio La Serra de l´Esquirol amb un encimentat molt rustic, pero tambe sensa problemes.
Hem anat a visitar l´ermita de Mare de Deu de la Serra, per lo que ens de desviar una mica del cami principal. Hem arribat a Can Serra , hem vist la casa, l´era i la pallissa que com que te una creu al damunt hem pensat que era l´ermita. Ara veig sobre el planell que l´ermita cau una mica mes amunt seguint el cami. En fi .... hi haurem de tornar-hi per visitarla.
Hem entrat a Hostalric per anar esmorzar i la tornada cap a Blanes l´hem fet seguint mes o menys la ruta de la Tourdera.