Photo ofMONTNEGRE - Blanes-Tordera-Vallmanya-Horsavinya-Collet de Sant Andreu-Pineda de Mar-Blanes Photo ofMONTNEGRE - Blanes-Tordera-Vallmanya-Horsavinya-Collet de Sant Andreu-Pineda de Mar-Blanes Photo ofMONTNEGRE - Blanes-Tordera-Vallmanya-Horsavinya-Collet de Sant Andreu-Pineda de Mar-Blanes

July 2, 2023
July 2023

near Blanes, Catalunya (España)

Cel tapat, ambient fresquet, per ser 2 de Juliol dia perfecte per pedalar mes comodament i no passar calor.
Pujo de Blanes fins Tordera per la banda dels camps de Palafolls, segueixo per el cami de Vallmanya, paso Sant Miquel i arribo fins Quatre Camins. Continuo per el cami de pujada cap Horsavinya, que a partir de Coll de Porc es el GR92.
Horsavinya es el punt mes alt de la ruta, a partir d´aqui mes o menys tot sera baixada.
Segueixo la ruta de BTT8 pintada com a negre. El ferm te trams pedregossos pero en general esta be, les pendents son fortes. El bosc es molt espés. El tram de pista entre els Tres Termes i el Collet de Sant Andreu esta mes transitat ja que es el cami de varies urbanitzacions. Despres de Sant Andreu., segueixo per la BTT8, les pendents ara encara son mes fortes amb algún tram tambe força pedregos, com que majoritariament es baixada, xino xano i al tanto no cal baixar de la bici. Despres del Turo de Can Gibert he deixat de seguir la BTT 8 i he tirat recta a buscar la riera de Pineda, la pista es ample, pero les pendents continuan sent molt fortes, per el que jo no aconsello fer la ruta al reves.
Un cop abaix a la riera, he seguit fins al paseig de Pineda i d´alla per la costa cap a Blanes.
Ruta seguida i grabada també amb un Garmin que m´ha donat denivell positiu de 1011 metres.