MONTNEGRE - Blanes-Tordera-Mina d´Or-Tordera-Palafolls-Blanes

Photo ofMONTNEGRE - Blanes-Tordera-Mina d´Or-Tordera-Palafolls-Blanes Photo ofMONTNEGRE - Blanes-Tordera-Mina d´Or-Tordera-Palafolls-Blanes Photo ofMONTNEGRE - Blanes-Tordera-Mina d´Or-Tordera-Palafolls-Blanes

January 25, 2024
January 2024

near Blanes, Catalunya (España)

Ruta fins la Mina d´Or dins del terme de Tordera i del Parc del Montnegre.
La marco com dificil per el tram no ciclable que hem fet, per la resta es moderada.
Sortida de Blanes direcció Tordera per el carril bici fins Gelpí, allá travessar el riu i continuem per el seu costat fins pasar Tordera. D´alla anem direcció Sant Tou i despres cap a Sant Ponç. Pasat els Pins dels Salvatges seguim per la pista ample per el costat del Torrent de la Mina d´Or fins que la pista se separa i es va enfilant cap al collet de la Mina d´Or, la pista es bona i a mes l´hi han pasat maquines fa poc. Hi ha algun repetxo una mica fort pero en general es fa be. Un cop arribem al collet, hem baixat fins la mina per un corriol a ma dreta que no es ciclable, son uns 200 metres amb uns 30 de desnivell que hem fet a peu.
Un cop vista la mina, hem baixat fins a trobar la pista ample de pujada aprop del Pins dels Salvatges per un corriol, aquest si que majoritariament ciclable, que baixa seguint el Torrent de la mina d´Or. El mateix cami d´anda fins pasat Sant Pons i despres algunes variacions per anar tornant cap a Blanes pasant per l´altre banda de Tordera i Palafolls.