Montgat-Tiana-Seminari-Mollet-Gallecs-Riera de Caldes- Montcada

Photo ofMontgat-Tiana-Seminari-Mollet-Gallecs-Riera de Caldes- Montcada Photo ofMontgat-Tiana-Seminari-Mollet-Gallecs-Riera de Caldes- Montcada Photo ofMontgat-Tiana-Seminari-Mollet-Gallecs-Riera de Caldes- Montcada

April 7, 2019
April 2019

near Badalona, Catalunya (España)

Tornem a Gallecs un altre cop! I continuarem anant. És que tenir un gran espai verd prop de casa, amb els seus conreus que ens ofereixen els seus fruits estacionals amb les diferents etapes del seu creixement, és un luxe per els que som urbanites.

Amb tot, aquesta ruta és una mica diferent a les altres que he fet en bastantes ocasions. Pujar a la serralada de Marina per evitar fer tant riu Besòs ja ve a ser normal tenint la e-bike, però en lloc d'anar pel Bosc d'en Vilaró o pel Seminari, més estrany ha sigut anar a Montgat, agafar Tiana, tornar enrere per la Cartoixa i baixar des del Seminari al Besòs. Se m'ha fet rar, la veritat. I al ser diferent no ve a ser una rutina.

La ruta és fàcil i no té gens de dificultat, algun petit tram de sender amb pedres o amb rases, però ciclable cent per cent.