Montesa-Serra La Plana-Enguera-La Llosa de Ranes-Les Salines-Alzira 06-FEB-21

Photo ofMontesa-Serra La Plana-Enguera-La Llosa de Ranes-Les Salines-Alzira 06-FEB-21 Photo ofMontesa-Serra La Plana-Enguera-La Llosa de Ranes-Les Salines-Alzira 06-FEB-21 Photo ofMontesa-Serra La Plana-Enguera-La Llosa de Ranes-Les Salines-Alzira 06-FEB-21

February 12, 2021
February 2021

near Montesa, Valencia (España)

Ruta: Montesa-Serra La Plana-Enguera-La Llosa de Ranes-Les Salines-Alzira 06-FEB-21

Día: 06-02-2021
Temps en moviment : 04:18:43
Temps parat: 04:21:27
Montesa-Serra La Plana-Enguera-La Llosa de Ranes-Les Salines-Alzira 06-FEB-21

Eixida des de l’estació de Renfe des d’Alzira a les 7:55 per arribar a la parada de Montesa a les 8:25. Nomes s’ix de l’estació ja comencem a pujar a través del poble de Montesa en busca del castell. Volta al castell i agarrem el camí de Montesa a Enguera fins arribar a l’antena i al vertice de 4 orde i mirador. Vistes impressionants d’Enguera i tota la vall. Deixem enrere el mirador i tornem al camí que travessà per la par de dalt la serra de La Plana, recorrem laserra i fem la baixada fins el poble d’Enguera. Fem una paradeta a esmorzar en la zona recreativa de la Font de Març. Continuem a traves de camins i sendes fins arribar al poble de Rotgla i Corbera i per camins rurals fins a La Llosa de Ranes. Fem la pujada a Sant Anna i travessem Les Salines per algunes de les moltes sendes que hi ha fins Manuel, ja en Manuel agarrem l’antiga via del tren fins arribar a La Pobla i per el costat de la via a Carcaixent i ja fem cap a Alzira. Ruta basada en el track de Rutadura: https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/lalcudia-de-crespins-montesa-enguera-llosa-de-ranes-manuel-senyera-alzira-7-01-19-32047737

Les descripcions de les rutes son personals, per lo tant son orientatives. La valoració de la dificultat es refereix a la dificultat tècnica com el tipus de terreny, si hi ha que trepar, si esta senyalitzada o no, si es pista, trialera sender fàcil, etc…. Totes les valoracions són molt personals. Esperem que vos agraden i gaudiu tant com les hem gaudit nosaltres. Si algú esta interessat en fer alguna ruta amb nosaltres es pot posar en contacte a través de wikiloc.