Photo ofMonistrol de Calders, La Sala de Sant Llogari, Castellterçol, La Fàbrega, Vall de Marfà, Monistrol Photo ofMonistrol de Calders, La Sala de Sant Llogari, Castellterçol, La Fàbrega, Vall de Marfà, Monistrol Photo ofMonistrol de Calders, La Sala de Sant Llogari, Castellterçol, La Fàbrega, Vall de Marfà, Monistrol

April 26, 2023
April 2023

near Monistrol de Calders, Catalunya (España)

Sortim de Monistrol de Calders i enfilem per la riera de Sant Joan després el torrent Marcet i el de Vilanova, en lleugera pujada i pasant per grans masies com La Sala o Vilanova.
Conquerim el coll de St. Fruitós (el punt mes alt del recorregut) a sobre de Castellterçol. Travessem la vila parant a la plaça de Prat de la Riba i baixem per la carretera de Moià fins a La Fàbrega. Sortint de la carretera, al marge esquerra de la riera de La Fàbrega que anem seguint per un bon camí, en bona part baixada i amb algun "repetxó" per tota la vall de Marfà, fins a Monistrol. A mitja baixada ens desviem per veure la bauma del moli de Brotons i l'ermita de la Mare de Deu de la Tosca, on hi arribem a peu.
Dinem, molt ben servits a Cal Rubell.

PictographMonument Altitude 1,848 ft

La Sala de Sant Llogari.

PictographMonument Altitude 2,194 ft

Casa Vilanova

Coll de Sant Fruitós.

Mas el Saiolic

PictographRiver Altitude 1,812 ft

Riera de la Fabrega a la Vall de Marfà.