Mirador del Semàfor al Prat, des del barri del Clot de Barcelona

Photo ofMirador del Semàfor al Prat, des del barri del Clot de Barcelona Photo ofMirador del Semàfor al Prat, des del barri del Clot de Barcelona Photo ofMirador del Semàfor al Prat, des del barri del Clot de Barcelona

December 13, 2020
December 2020

near el Clot, Catalunya (España)

Ruta bàsicament urbana des del barri del Clot de BCN fins al mirador del Semàfor a l’Espai Natural del Prat de Llobregat. La ruta creua Barcelona i tota la Gran Via fins a trobar el Llobregat passat Bellvitge. Baixa per voral del riu fins a El Prat i s’endinsa pels camins de l’Espai Natural fins al mirador. Per tornar desfem la ruta fins a la Plaça Espanya, baixem per Lia Laietana fins a Colón i tornem fins al Clot pel front marítim i pujant per Bac de Roda.
Ruta llarga però planera. Pràcticament tota per asfalt fins a sortir de BCN. Un cop arribem al riu trams de ciment i pistes en bon estat. Apta per a tot tipus de bicicletes. Trams amb bastants vianants i altres ciclistes.