Photo ofMenorca 1: Maó, Alaitor, Es Mercadal, platja Binimel•là, St Antoni de Ruma, Ferreries Photo ofMenorca 1: Maó, Alaitor, Es Mercadal, platja Binimel•là, St Antoni de Ruma, Ferreries Photo ofMenorca 1: Maó, Alaitor, Es Mercadal, platja Binimel•là, St Antoni de Ruma, Ferreries

May 13, 2022
May 2022

near Maó, Baleares (España)

Sortim del ferri i anem al parqing del cr. St Sebastià i comecem la ruta des d'allà. Seguim carretera i camins asfaltats gairebé tota la ruta. Entrem a cada poble per fer una visita ràpida. Paissatge agrícola molt agradable. Quasi al final trenquem a dreta fins la platge de Binimel•là on suquem peus. Tornem a la carretera i ens enfilem per cami un xic abandonat fins a un torrent sense pont i el camí es torna fotça dret fins al cap de munt on ja en veu Ferreries i hi arribem amb una baixada extraordinària.

PictographMonument Altitude 437 ft

Plaça d'Alaitor

PictographMonument Altitude 202 ft

Carrer d'es Mercadal

Platja de Binimel.là

Final pujada bèstia. Ferreries.