Mataró-La roca-Sant Antoni Vilamajor-Llinars-Dosrius-Mataró

Photo ofMataró-La roca-Sant Antoni Vilamajor-Llinars-Dosrius-Mataró Photo ofMataró-La roca-Sant Antoni Vilamajor-Llinars-Dosrius-Mataró Photo ofMataró-La roca-Sant Antoni Vilamajor-Llinars-Dosrius-Mataró

February 28, 2021
February 2021

near Mataró, Catalunya (España)

Sortim de Mataró per dirigir-nos cap a la riera d'Argentona, tot seguit anirem cap a la nostra esquerra per anar a buscar un rierol que ens porta direcció a can Freginals, tombarem a l'esquerra per agafar la pista que portaria cap a Òrrius, però en pocs metres ens desviem a la dreta per anar a buscar el GR 92 direcció Barcelona, tot seguit ens desviarem a la dreta per anar a caure a la Roca del Vallès. Una vegada arribem a la Roca tirarem a la dreta per agafar tot seguit un camí que porta a Santa Agnès de Malanyanes, tombarem a l'esquerra per anar a buscar el GR 97.1, que no deixarem fins a arribar abans de Sant Antoni de Vilamajor, per fer un corriol que ens portarà fins a Llinar del Vallès. Un dels trams abans d'arribar a Sant Antoni de Vilamajor, el faig per un tros de carretera, ja que per temps i gestió de la bateria de la bici volia tomba a la dreta cap a Llinars, però la idea era seguir el GR fins a Sant Antoni i tot seguit baixar direcció Can Miret. Una vegada estic a llinars miro de travessar el poble per encarar la pujada direcció la Torrassa del Moro, però rodejada per la seva dreta per anar de cara a la idea i assegurant un bon camí. Quan arribem a l'alçada de la carretera BV-5103, es podria agafar el GR-92, però crec que es fa més bé de baixada que de pujada, per això agafo un tram de carretera fins a entrar a Sant Carles, i tot seguit dirigir-me a Dosrius. Des de Dosrius ja encaro la muntanya per dirigir-me a Mataró. En tot aquest tram intento fer el menys possible de carretera, que és quasi inexistent, és una ruta llarga, però prou maca per ferla, això si jo l'he fet amb una bici e-Bike, i gestionant el màxim possible la durada de la bateria.