Photo ofMatadepera,Can Torras,MdD de les Arenes,Marquet de la Roca,St.Llorenç Savall,Puig de la Creu,Castellar del V,St.Feliu del Racó Photo ofMatadepera,Can Torras,MdD de les Arenes,Marquet de la Roca,St.Llorenç Savall,Puig de la Creu,Castellar del V,St.Feliu del Racó Photo ofMatadepera,Can Torras,MdD de les Arenes,Marquet de la Roca,St.Llorenç Savall,Puig de la Creu,Castellar del V,St.Feliu del Racó

November 15, 2023
November 2023

near Matadepera, Catalunya (España)

Sortim amb bici des de la Font de la Tartana i enfilem amunt fins arribar a Can Torras. Seguim pel collet de Girbau, Coll de la Rocassa i baixem fins a l'Ermita de la MdD de les Arenes. Agafarem corriol que voreja la Riera Seca fins a la B-124 on després d'uns 400 mts ens desviarem per una pista forestal a l'esquerra passant pel Coll de Palomeres i per anar a trobar el Marquet de la Roca, la Masia de Can Brossa i l'escola de Natura La Muntada. Seguirem baixant fins a Sant Llorenç Savall i a partir d'aquí tornarem a pujar passant pel Coll Roig, Can Cadafalc, Coll de Canyelles fins el Puig de la Creu (671m).
Des d'aquí baixarem pel camí forestal del Sot d'en Goleres fins a Castellar del Vallès que travessarem per anar a trobar la C-1415e que seguirem uns 600 mts per desviar-nos a mà dreta a l'alçada de la Font de les Canyes per pujar pista amunt fins arribar a Sant Feliu del Racó. Tot seguit travessarem el poble per trobar de nou la pista que passa pel Girbau, el Collet de la Bassa i arribar just al punt de sortida, la Tartana.

Can Torras

Ermita de la MdD de les Arenes

El Marquet de la Roca

Can Brossa

La Muntada (escola de Natura)