Masanet Raid 2 catalunyes Costoges Moli d'en Robert Masanet

Photo ofMasanet Raid 2 catalunyes Costoges Moli d'en Robert Masanet Photo ofMasanet Raid 2 catalunyes Costoges Moli d'en Robert Masanet Photo ofMasanet Raid 2 catalunyes Costoges Moli d'en Robert Masanet

October 24, 2018
October 2018

near la Font d'en Coll, Catalunya (España)

Sortim de masanet per mig del poble per anar a buscar una bona pista que puja a la carena Frontarera, la major part del recorregut ens acompanyaran els triangles del centre BTT ( RAID de les 2 Catalunyes), Fins el Ballo, (una antiga mina) les pujades son humanas, es a partir d'aqui que la pista s'enfila dreta i per molt llarg recorregut, les vistes son excepcionals i arribarem a la carena fronterera, aqui la pista es plana fins començar a baixar direcció a Costoja, Visita al poble fronterer i seguim, nosaltres hem seguit el triangle de les dos Catalunyes i hem fet malament perque el cami es molt trencat i per fer a peu, millor per la pista de dalt, quan deixem l'asfalt les pistes son molt bomes tot i que son relliscoses per la sorra, passarem el moli d'En Robert, un lloc idil.lic i tornarem a pujar cap a Masanet. AVISEM al GPS surten 1928 metres acumulats i al contaquilometres 56 KM. la ruta es feta amb ebike i hem arribat amb un 35% de bateria, tan sols anant amb la marxa ECO (s ha posat la segona tan sols a les dretas pujades finals)