Photo ofMas de Barberans per la Bassa de Cogulla i Font de la Vall d'en Sola des d'Amposta Photo ofMas de Barberans per la Bassa de Cogulla i Font de la Vall d'en Sola des d'Amposta Photo ofMas de Barberans per la Bassa de Cogulla i Font de la Vall d'en Sola des d'Amposta

December 11, 2023
December 2023

near Amposta, Catalunya (España)

Velocitat mitjana en moviment 19,1 km/h
Temps total en moviment 3:13:46

Des d'Amposta per camins rurals a Santa Bàrbara, passant per Masdenveerge.
Anem a buscar camí del Barranc de Lledó, al km 11,8 de ruta.
Seguim camí fins a travessar la carretera del Mas, pujada pel Camí de les Andorres, fins aL Mas de Barberans, passant per la Basseta de Cogulla.
Pujada pel Camí Casetes Velles fins a la Font de la Vall d'En Solà on es aturem a menjar.
Tornada pel Camí Cassetes Velles i camins fins a benzinera La Galera.
Seguim per camins rurals cap a Amposta.
HI HA UNA ERRADA AL TRACK, suposo per fallada connexió amb satèl·lit , al km 31,1 de ruta, dibuixa una entrada per on no hi ha cap camí i torna de nou al recorregut correcte.

Ruta circular des d'Amposta passant per:
- Pont i Barranc del Trillador (17,7 km)
- Basseta de Cogulla (23,3 km)
- Mas de Barberans (24.4 km)
- Pont Cova d'en Marc (32,9 km)
- Font de la Vall d'en Sola i Caseta de Misèria (33.0 km)