Martorell-El Prat del Llobregat-Martorell

Photo ofMartorell-El Prat del Llobregat-Martorell Photo ofMartorell-El Prat del Llobregat-Martorell Photo ofMartorell-El Prat del Llobregat-Martorell

-15 ft
March 29, 2023
March 2023

near Martorell, Catalunya (España)

Sortida i arribada des-de Martorell Parking del Carrer del Riu.
Travesso Pont del Diable per agafar la Ruta 3 de Prelitoral.
Camí fàcil i sense complicacions, anada pel costat esquerra i tornada per laltre costat del Riu Llobregat.
Picnic i aparcament de Castellbisbal-Molins de Rei i a l'alçada de Sant Vicenç dels Horts creuo a l'altre costat per baixar pel cantó dret fins a Sant Boi i Espais Naturals del Delta del Llobregat.
Mirador de l'aeroport, on es veuen aterrar els avions molt d'aprop.
Torre de la Ricarda-Platja del Prat-Platja de Can Camins i Platja del Remolar.
Tornada pel mateix lloc fins al Mirador de Cat Tet-Mirador de la Bunyola on podem veure el Delta.
Segueixo fins a l'Antiga Caserna dels Carrabiners i Mirador del Semàfor.
Torno a prendre camí de tornada fins al Prat del Llobregat i faig parada al Delta Restaurant, terraseta i aparcament per bicis. Molt bé el menú i el lloc.
Continuo pel camí amunt fins a Sant Andreu de la Barca i pujada al Pont del Llobregat per passar a l'altre costat de riu per arribar a Martorell.
Volteta pel costat del Pont del Diable i cap al parking.
Molt vent amb contra per això he gastat el 50% de la bateria.