Marge dret del Ser, de Perduts a can Pla.

Photo ofMarge dret del Ser, de Perduts a can Pla. Photo ofMarge dret del Ser, de Perduts a can Pla. Photo ofMarge dret del Ser, de Perduts a can Pla.

September 29, 2023
September 2023

near Banyoles, Catalunya (España)

Després de ca n'Illa, de Serinyà, bonic tram de camí per la riba dreta del Ser fins a creuar-lo (fotos). A partir d'aquí t'enfiles cap el mas de Perduts, sense arribar-hi, i continues amunt per un antic camí, avui convertit en una pista de pedres grosses agafades al terreny i d'altres de soltes i que dificulten el trajecte. En un pronunciat revolt a l'esquerra ignorem un corriol a la dreta( que era el camí a seguir) i fem uns 500 m. costa amunt fins que la pista queda engolida per la bardissa. Reculem i tornem al corriol que després de travessar un parell o tres de torrents(ben secs) desemboca a can Pla. Aquest corriol és ciclable, però em temo que és tan poc fressat que les branques i espines el travessen contínuament. Vam arribar esgarrinxats a can Pla (foto al costat del portal), on per cert no vam poder fer cap al riu, per un corriol, perquè els de la casa hi han posat tot de tanques.