Photo ofMARESME - Blanes-Malgrat de Mar-Sant Pere de Vivelles-Bosc de Can Vinyals-Mines de Can Palomeres-Blanes Photo ofMARESME - Blanes-Malgrat de Mar-Sant Pere de Vivelles-Bosc de Can Vinyals-Mines de Can Palomeres-Blanes Photo ofMARESME - Blanes-Malgrat de Mar-Sant Pere de Vivelles-Bosc de Can Vinyals-Mines de Can Palomeres-Blanes

March 13, 2024
March 2024

near Blanes, Catalunya (España)

Ruta per els voltants de Malgrat, Sant Genís de Palafolls, la Serra de Miralles i acabant per les Mines de Can Palomeres.
A destacar de la ruta :
De Blanes a Malgrat per carretera BV-6001
De Malgrat cap a Sant Genís de Palafolls per Can Viader, a l’alçada del Sot d’en Segarra , curt però fort repetxo del camí.
El tram del bosc de Mas Xucla, un parell de Kms amb algun pendent molt fort i el terra una mica erosionat de les últimes pluges.
Seguidament tram de baixades amb pendents també molt fortes fins a Can Vinyals.
Aproximadament al Pk. 17 de la ruta deixem pista principal per baixar per un corriolet en alguns trams no ciclable, amb arbres caiguts que hem hagut de pasar per sota i on també hem hagut d’apretar la bicicleta en algun tram molt erosionat. El motiu d’aquest esforç es veure unes escultures fetes en fusta i clavades en els arbres d’aquest bosc de Can Vinyals, també anomenat per alguns com “Bosque encantado” .S’han fet malbé moltes d’elles, però encara en queden per veure, s’ha d’obrir bé els ulls ja que poden pasar desapercebudes. Es un lloc curiós. Hem acabat sortint per sobre de Can Vinyals altre vegada.
Ara hem fet de pujada les fortes pendents, algunes encimentades, que una estona abans habiam fet de baixada. Un parell de kms fins arribar dalt de la Urb. Ciutat Jardí .
Tot recte de baixada per la urbanització cap al Turó d’en Serra , on per confusió no hem arribat ben bé al cim, hem pensat que era on hi ha l’ antena, lloc des de on no hi ha vistes per la vegetació i el cim resulta que era una una mica mes endevant a l’esquerra. De qualsevol manera, del camí de sota, hem tingut bones vistes de Malgrat i Sta.Susanna.
Baixar per la Balconada cap a les Mines de Can Palomeres i l’antiga masia, avui molt enrunada.
Entrar a Malgrat i anar fins el paseitg i tornar cap a Blanes per les fàbriques i els camps del Tordera.