Maçanet, Moixer, Roc Frausa, Amèlie les Bains, Ceret, Salinas, Maçanet

Photo ofMaçanet, Moixer, Roc Frausa, Amèlie les Bains, Ceret, Salinas, Maçanet Photo ofMaçanet, Moixer, Roc Frausa, Amèlie les Bains, Ceret, Salinas, Maçanet Photo ofMaçanet, Moixer, Roc Frausa, Amèlie les Bains, Ceret, Salinas, Maçanet

Very difficult
August 16, 2020
August 2020

near la Font d'en Coll, Catalunya (España)

Ruta original de "area tecnica banyoles", canviant l'última baixada. Feta amb eléctrica, tot i que demanant poc ajud, ja que la ruta es de uns 2650m. de desnivell acumulat. El tram desde El Moixer fins al Roc de Frausa i un tall més, s'ha de fer a peu. La resta de la primera baixada, depenent de la técnica de cadescún i de l'estat de les pedres (que jo les vaix trobar molles al haver plogut el día abans), es podría baixar quasi tot, llevat d'alguns passos puntuals. Un cop a Amèlie les Bains, s'ha d'anar fins a Ceret per carretera. A partir d'aquí, la pujada es la que fem sempre que baixem a Ceret passant per la Fontfrède. Desde el dipósit de les Salinas, vaig anar a buscar la baixada que passa per sota el Castell de Cabrera. Realment es una ruta boníssima i tot i anar amb eléctrica, s'ha fet dura ja que no vaig voler demanar-li gaire ajud (máxim tour).