Photo of*LOS DIOSES YA NO SABEN QUE SEÑALES MANDAR PARA QUE KOKE SE CAMBIE LA BICI* Creu de Canet Experiència Religiosa Photo of*LOS DIOSES YA NO SABEN QUE SEÑALES MANDAR PARA QUE KOKE SE CAMBIE LA BICI* Creu de Canet Experiència Religiosa Photo of*LOS DIOSES YA NO SABEN QUE SEÑALES MANDAR PARA QUE KOKE SE CAMBIE LA BICI* Creu de Canet Experiència Religiosa

October 15, 2023
October 2023

near Arenys de Mar, Catalunya (España)

Dia de la marmota. Jo pensava que, com resa la cançó, "un rayo no cae nunca en el mismo lugar 2 veces" però es veu que sí. Prou hem fet avuí per la que ens ha caigut. Baixant el Geodèsic de la Creu en Koke Barbero ha rajat el pneumàtic de darrera i como no, no portàvem càmara..... Ens hem posat en modo BearGrills SurvivorExtream i intentem arreglar-ho amb un parche de càmara al més puro estilo SanRoque per poder baixa ni que sigui. No ha servit per res. I si no fos suficient, amb la perspectiva de baixar des de pendre pel cul caminant fins a casa, se'ns posa a ploure. Tot són senyals dels Déus pq en Koke Barbero es canviï la bici i pq jo em fagi un fucking pack de recanvis com Déu mana. Al final, uns bons samaritans ens ha donat una càmara i hem pogut sortir del pas. Tirem cap a casa que no cal tentar més a la sort. Tot i així, m'he rigut força.

Ruta circular des de Arenys de Mar passant per:
- Els tres turons (4.4 km)
- Mont negre (5.3 km)
- Turó de Noé (5.7 km)
- Creu de Canet (7.7 km)
- Pedracastell (8.5 km)
- Font i mirador (9.0 km)
- Coll Safiguera (10.2 km)
- Ermita de la Mitja Taronja (12.3 km)
- Monument a la Independència (13.5 km)
- Parc de Can Jalpí (14.1 km)