Photo ofLloret de Mar - S. Pere del Bosc - Santuari del Vilar - Delta de La Tordera - Blanes - Castell de S. Joan Photo ofLloret de Mar - S. Pere del Bosc - Santuari del Vilar - Delta de La Tordera - Blanes - Castell de S. Joan Photo ofLloret de Mar - S. Pere del Bosc - Santuari del Vilar - Delta de La Tordera - Blanes - Castell de S. Joan

3 hours
February 6, 2022
February 2022

near Lloret de Mar, Catalunya (España)

La ruta d'avui, molt variada per cert, l'hem començat des de la Urbanització Condado del Jaruco i seguint carrer principal amunt, quan sortim de la urbanització, de seguit trobem pista de terra.
Durant tot aquest tram d'uns 8 km, fins arribar al Barri de Sant Daniel, que serà de nou asfaltat, passarem per les Casetes de l'Àngel, que fou estança dels pelegrins i actualment formen part del inventari arquitectònic de Catalunya.
Poc després la capella oratori de Mare de Déu de Gràcia, més endavant la Creu del Calvari on des d'aquí també podem veure el Santuari de Sant Pere del Bosc, que també forma part del inventari arquitectònic de Catalunya, essent actualment un Hotel, restaurant Spa.
Passem pel Turó de Sant Pere i arribem a una cruïlla on trobem tancada un porta metàl·lica, que després de creuar-la pel costat, ens dur al l'espai de lleure i barbacoes a l'entorn del Santuari del Vilar. Un entorn molt acollidor i preparat pels àpats a l'aire lliure.
Seguim camí avall i arribem al Barri de Sant Daniel, on a la mateixa cruïlla i trobem l'Ermita que hi dona el nom.
Essent carretera local asfaltada fins creuar la carretera molt transitada GI-600, que cal anar amb molta cura per creuar-la, de seguit trobem de nou pista de terra.
Passem per l'espai d'interès natural Els Prats d'en Gai, fins arribar a la llera de La Tordera, que l'anirem acaronant fins quasi arribar a l'observatori d'aus del Delta de la Tordera. No podem arribar fins a vora de mar, doncs l'espai està tancat i protegit.
Tot passant pels camins de les hortes, arribem a la Platja de Sabanell de Blanes, fem el passeig marítim, passem per davant de Sa Palomera i anem direcció al Castell i l'Ermita de Sant Joan.
Forta pujada fins al castell, situat estratègicament on gaudim d'una vista de banda a banda de la costa.
I ja camí de tornada, no ens hem volgut perdre entrar en alguna cala i hem triat la de la Platja de Sa Boadella, molt cuqueta i tranquil·la en aquesta època de l'any.
Ruta 100% ciclable.

PictographIntersection Altitude 482 ft

PictographReligious site Altitude 457 ft

PictographIntersection Altitude 388 ft
Photo ofPorta direcció al Santuari del Vilar Photo ofPorta direcció al Santuari del Vilar Photo ofPorta direcció al Santuari del Vilar