Lles - llacs de la Pera- Bescaran

August 14, 2019
August 2019

near Arànser, Catalunya (España)

La ruta comença a l'estació d'esquí de Lles, al refugi de Cap de Reg. Prenem la ruta que va cap a la dreta, en direcció als Llacs de la Pera, al cap d'uns 8km arribem a un pla on hi ha el refugi de la Font de les Pollineres, on esmorzarem de tornada als llacs. Prenem una desviació a la dreta, passem pel costat d'una tanca i al cap d'uns 2,5 km de pujada arribem al primer llac. Pot ser per mes amunt es pot arribar de pla al segon llac que es mes gran, però no ho vam fer. Torne al Pla, esmorzem (ens el portàvem), i agafem direcció a Aransa. Abans d'arribar a Aransa, al refugi de Prat de Miró, agafem la pista que marxa a la dreta, cap a la Serra de les Pinyes, i d'aquí amb una llarga davallada (uns 15 Km, ens posem a Bescaran. Ruta tot de pista ciclable al 100%. Veureu que en el trac hi ha alguna petita desviació d'anada i tornada, es per anar e algun més alt per veure unes vistes meravelloses, primer cap al Cadí i posteriorment cap al cantó d'Andorra.