Photo ofLlavorsí, Tirvia, Burg, Farrera, Mirador Cap de So, Portell de Finestres, Montesclado. Photo ofLlavorsí, Tirvia, Burg, Farrera, Mirador Cap de So, Portell de Finestres, Montesclado. Photo ofLlavorsí, Tirvia, Burg, Farrera, Mirador Cap de So, Portell de Finestres, Montesclado.

July 12, 2023
July 2023

near Llavorsí, Catalunya (España)

Feta el 12/07/23 amb bon sol i força calor.

Ruta circular i espectacular pels pobles esmentats.

Pujada ràpida per carretera fins a Tirvia i visita del poble.

Continuació per carretera fins a Farrera passant per Burg i visitant el bonic poble de Farrera.

Continuació per bona pista entre boscos, força ombrívola a primera hora, fins arribar al Mirador de Cap de So, amb pujada sostinguda.
Descans i gaudi de les espectaculars vistes de tota la Vall.

Continuació per pista ample sense cap probleme però ja no tan bona. Primer en baixada i desprès pujada fins arribar al Portell de Finestres cim de tota la ruta. Aquì ja toca més el sol.

Baixada llarga i espectacular per bona pista fins arribar a Montesclado on costa travessar el poble i trobar la seva esglèsia amb un bonic campanar.

Continuació per carretera asfaltada fins a Tirvia on hi ha restaurant però està ple.

Tornem fins a Llavorsí per pista i CORRIOL MODERADAMENT TÈCNIC. Al travessar el riu per la passera o pel riu i s'ha de pujar a peu uns 20 mts.