Llagostera-Tossa-St Feliu-Llagostera

Photo ofLlagostera-Tossa-St Feliu-Llagostera Photo ofLlagostera-Tossa-St Feliu-Llagostera Photo ofLlagostera-Tossa-St Feliu-Llagostera

December 24, 2023
December 2023

near Veïnat de Sant Llorenç, Catalunya (España)

Sortim de Llagostera pel veïnat de can Gotarra i anem direcció cap a Santa Ceclina passant pel pantà de can Companyó. A Santa Ceclina, una església sense gaire interès arquitectònic, agafem un camí que es va enfilant pel mig del bosc, estem seguint el camí que fa el Pare pelegrí de tossa en la seva peregrinació fins a Sant coloma de Farners. En arribar a la carretera GI-681 hem de fer algo més d'un quilòmetre per la carretera asfaltada. Quan arribem al collet de Terra negre prenem el camí que surt a la dreta i que amb lleugera pujada es va enfilant pel massís de Cadiretes. Som al collet del Sot de L'infern. Tenim dubtes, i amb raó, el camí que agafem de mica en mica es va transformant i al final, tot i ser ample és un camí amb un fort pendent de baixada i destrossat per l'acció dels vehicles tot terreny i l'aigua, recomano en el collet, agafar el camí que surt a l'esquerra, ja que al final es troben allà mateix. A uns quilòmetres de Tossa podem anar seguint la riera que va paral·lela a la carretera. Entrem a Tossa per la zona esportiva. Tot just al darrere del camp de futbol hi ha un arbre monumental, es tracta del pi gran de can Martí, les dimensions del qual són extraordinàries. Anem a la platja de Tossa a fer unes fotos, la nostra intenció era tornar a Llagostera per la zona de Sant Baldiri, però a causa d'un problema tècnic, decidim fer-ho carretera fins a Sant Feliu. Passem per cala Pola, cala Giverola, cala Salions i finalment per cala Canyet. Sortint de Sant Feliu anem per camps, urbanitzacions i el camp de golf de Santa cristina d'Aro, fins que a l'alçada de càmping Ridaura trobem la via verda de Girona a Sant Feliu. Ara és qüestió de fer l'última pujada i ja soma a Llagostera. Salut i bona pedalada