LF01-Corró d'Avall-La Garriga-Sant Cristòfol-Roca Centella-Carretera Samalús-Corró d'Amunt-Les Franqueses

September 27, 2020
September 2020

near Les Franqueses del Vallès, Catalunya (España)

Sortida de la zona esportiva de Corró d'Avall i anem fins a Llerona passant pel cementiri de Corró d'Avall. A la rotonda de la gasolinera baixem direcció al pla per agafar el camí que voreja el Congost fins a La Garriga pel polígon. Seguim amunt fins als Pinetons i llavors anem a buscar la pista darrera les fàbriques i que puja cap a Sant Cristòfol. Seguim per la pista de la dreta fins a Roca Centella. Continuem per la pista i fem un cercle de tornada per retrobar la pista de pujada a Roca Centella, i abans de Sant Cristòfol, ens desviem a mà esquerra per agafar una pista que ens portarà de baixada fins a trobar la carretra que surt de La Garriga cap a Samalús. Creuem la carretera i continuem per corriols fins a tobar l'encreuament que porta cap a Corró d'Amunt. Seguim les pistes de Corró d'Amunt fins a Corró d'Avall i arribem de nou a la zona esportiva.