Photo ofL'Estartit - Rocamaura - L'Escala - Albons - Puig Segalar - Garrigoles - Verges - riu Ter (illa de Canet) - Gola del Ter Photo ofL'Estartit - Rocamaura - L'Escala - Albons - Puig Segalar - Garrigoles - Verges - riu Ter (illa de Canet) - Gola del Ter Photo ofL'Estartit - Rocamaura - L'Escala - Albons - Puig Segalar - Garrigoles - Verges - riu Ter (illa de Canet) - Gola del Ter

-203 ft
October 11, 2021
October 2021

near l'Estartit, Catalunya (España)

Preciós recorregut amb la que hem assolit 2 cims: el cim del Rocamaura (sortint de l'Estartit) i per la tarda després de dinar a l'Escala hem pujat el Puig Segalar. Hem una petita part de la ruta Pirinexus, la ruta fluvial del Ter

PictographPhoto Altitude 344 ft

PictographPhoto Altitude 314 ft

PictographPhoto Altitude 340 ft

Barraca

Photo ofAtenció! Griem a corriol que ens porta a la platja Cala Montgó amb 800m Photo ofAtenció! Griem a corriol que ens porta a la platja Cala Montgó amb 800m Photo ofAtenció! Griem a corriol que ens porta a la platja Cala Montgó amb 800m