L'escalo-Balco de les Bruixes-Montigalà-Santa Pellaia

Photo ofL'escalo-Balco de les Bruixes-Montigalà-Santa Pellaia Photo ofL'escalo-Balco de les Bruixes-Montigalà-Santa Pellaia Photo ofL'escalo-Balco de les Bruixes-Montigalà-Santa Pellaia

April 2, 2018
April 2018

near Castell D'Emporda, Catalunya (España)

Ruta circular sortint de La Bisbal direcció cap a Corçà, per anar fins Millàs i pel camí vell fins Madremanya. Aquí s'agafa el camí de la font picant fins arribar al peu de l'escaló, una pujada amb desnivells de més del 30% a la part central. Un cop superem això anem direcció Montigalà però ens desviem a la dreta per un corriolet per anar al Balcó de les Bruixes, a on gaudim d'unes vistes brutals. Després pugem fins a dalt el Montigalà pel corriol de darrera, que es ciclable fins a dalt mateix de la fita. Aquí de nou, vistes impressionants. Des d'aquest punt es baixa fins arriba a la carretera de Montnegre i a dalt de tot girem cap a l'església de Sant Mateu per anar per pista fins a Santa Pellaia, per baixar per una pista que s'agafa just darrera l'ermita i arribem fins a la zona de la font de l'alzina, oer tornar vorejant el riu, i creuant-lo en varies vegades fins el Molí d'en Frigola i cap a La Bisbal de nou.