les baumes de Tavèrnoles

May 14, 2022
May 2022

near Tavèrnoles, Catalunya (España)

Sortida molt maca i divertida on pasarem per les baumes de Conangle, les de Savassona i les de la Varonessa peró ens hem despistat a la cruìlla de camins i hem pasat de llarg i no hem vist la de la ( Varonessa ) amés de pasar per algunes de les pedres mil.lenaries amb llegenda, la ruta té petits trams on toca baixar de la bici i que estan marcats i esplicats en els watpoints.
Nota:
Pasarem per moltes tancas de filat de corrent i algunes tancas de ferro de bestiar, cal tenir cura que tornar a tancar-ho tot.

baume de Conangle, he trobat un pel brut el camí i he anat treien forçes branques que he anat troban pel terra. Té petits trams estrets on cal vigilar ja que el marge es a tocar força estona i té un tram de uns 15 mts a fer a peu de pujada peró en general es pot dir que el camí es molt guapo.

Tram final perillós a la baume de Conangle

Tram estret de uns 20 mts i aeri que tot i que està millor que fà 2 anys per desllavisada segueix el perill de caiguda.

baume de Savassona

Molt maca i interesant, la seva part final té petits trams on toca baixar de la bici per graons de pedra i just a la arribada a pista per no haver una bona sortida.

el últims centenars de metres pel final té trams no ciclables degut a uns petits trams de escalons de pedra i la seva sortida a pista.

corriol drecera fins abaix pantà

Té un prei de trams curts que toca baixar de la bici ( pocs metres ) peró es molt interesant fer-lo, tant per les vistes que ofereix com per la baume que hi ha al final just abans de arribar a pista.

pocs mts

tram de uns 150 mts on els primers 50 mts toca empényer la bici de valent, després millora i es pot ciclar fins arribar a pista.

Hi han unes quantes, la del home, la taula de les bruixes, la dels sacrificis...

drecera a buscar el camí de la baume Baronessa

té uns 25 mts de pujada que toca empényer la bici fins arribar adalt

A partir d'aquí ja queda molt poc per arribar al poble, peró el camí té uns 50 mts llargs de baixada no ciclables entre mitg de lloses de pedra que toca baixar de la bici.