Photo ofLa Selva, Alcover, Picamoixons, Lilla, Vilaverd, La Riba, Mas de la Torre, Senderons d'Alcover Photo ofLa Selva, Alcover, Picamoixons, Lilla, Vilaverd, La Riba, Mas de la Torre, Senderons d'Alcover Photo ofLa Selva, Alcover, Picamoixons, Lilla, Vilaverd, La Riba, Mas de la Torre, Senderons d'Alcover

March 13, 2021
March 2021

near La Selva del Camp, Catalunya (España)

Sortim de La Selva direcció Alcover pel lateral de la C14. Agafem carretera cap a la urbanització Serradalt i Picamoixons. Fem un intent de pujar el pas del Bou (serra de les Guixeres) però ens trobem el camí tallat per una batuda de senglars. Ho deixem per un altre dia. Anem per camí asfaltat fins gairebé Fontscaldes. Abans d'arribar-hi trenquem a mà esquerre i comencem a pujar. L'últim tram de pujada força pedregós.
Baixem per pista fins a tocar el poble de Lilla. Continuem fins a Vilaverd on fem parada ràpida per fer un mos a la plaça de l'església. Continuem cap a La Riba per carretera. A la Riba pugem per carretera direcció Farena. Al camp de futbol agafem un camí a mà esquerra que ens porta per la Serra del Mig. Una pista amb unes vistes excepcionals. Anem a buscar el camí de Mas de la Torre. Continuem amunt per anar a trobar uns senderons de baixada que ens porten al km 4 de la carretera Alcover - Montral (l'entrada al camí Mas de la Torre). Fem un parell de km per la carretera i baixem a Alcover per camí amb part una mica complicada ja al final.