La Roca del Vallès TKO

November 9, 2023
November 2023

near La Roca del Vallès, Catalunya (España)

Bones, què tal?, us deixem aquest tracks circular per la zona de la Roca del Vallès i Dosrius, més o menys és per on pedalareu, si no us perdeu i acabeu a Galícia, però no és probable.

El track té una molt molt alta concentració de corriols, qui ens coneix sap que som una mica malalts en aquest tema, els camins amples no ens agraden massa, tot i que aquesta vegada una mica de pista s'agraeix, collona quin fart de corriols, la majoria fàcils i de bon fer, tot i que en un parell de trams, no gaire llargs, hi ha alguna baixadeta de les de aiaiai uiuiui, com deia la Rosario amb el gato, però és posa peu a terra, es baixa a peu i a seguir, a part d'això i segons el nivell de cadascú, la podreu fer sense grans problemes.

Sortirem de la Roca del Vallès i anirem fins a la Torrassa, allà dalt de la muntanya, passant per sobre del Túnel de Parpers (dues vegades, anant i tornat), de la Torrassa, començarem a baixar en direcció a Dosrius tot i que hi arribarem, pedalarem per la Serralada Litoral, arribarem al Turó del Morro del Gall i ja baixada fins al punt d'inici de la ruta.

Si no us agraden els corriols no feu aquesta ruta, n'hi ha per donar i vendre, fins i tot n'hi ha de lletjos com un peu, però la majoria són xulus, algun de pujada tampoc és que siguin per tocar campanes, però vaaaaaa, que no són gaires.

Mireu les dates de pujada dels tracks, els camins es poden tancar amb el temps i les pluges, no voldríem que tinguéssiu una mala experiència per culpa nostra, i si la feu i hi ha alguna incidència i ens ho voleu posar en els comentaris per futurs descarregadors del track, us estarem més que agraïts.

Apales doncs....

Petons i abraçades, que cadascú agafi el que més li agradi.