La Roca del Vallès - Sant Feliu de Codines

Photo ofLa Roca del Vallès - Sant Feliu de Codines Photo ofLa Roca del Vallès - Sant Feliu de Codines Photo ofLa Roca del Vallès - Sant Feliu de Codines

March 26, 2023
March 2023

near La Roca del Vallès, Catalunya (España)

Espectacular ruta circular pel Vallès Oriental.
Sortim de La Roca del Vallès cap a Granollers i fins a La Garriga, pràcticament tot per asfalt, però 100% pedalable.
Un cop a La Garriga, deixem la civilització per enfilar-nos per la muntanya fins al punt més alt de la ruta, el Santuari de Puiggraciós. Continuem pistejant fins als Cingles de Bertí i un cop passades les cingleres, comencem un potent i divertit descens fins a Sant Miquel del Fai. A partir d’aquí fem uns km d’asfalt fins a Sant Feliu on aprofitarem per fer un merescut descans i menjar una mica. Creuem un tram urbà i de nou descendim, primer per pistes i després per corriols, fins a Bigues i Riells i l’Ametlla del Vallès. Un cop aquí, anem per carretera fins a La Garriga on, després de desfer un tram que ja havíem fet a l’anada, ens desviem cap a Les Franqueses i des d’aquí tornem a La Roca.
Una ruta espectacular, però exigent, només apte per a ciclistes experimentats si aneu amb bici convencional. Amb una mica de tot… trams urbans, pistes amples, pujades i baixades exigents i algun tram de carretera (poqueta).