La Pobla de Segur, Ermita de Sant Miquel del Pui.

46 minutes
December 18, 2023
December 2023

near la Pobla de Segur, Catalunya (España)

Feta el 18/12/23 amb bon sol i força fred.

Petita ruta però DIFÍCIL per conèixer l'ermita de Sant Miquel del Pui, l'antiga i la nova i veure el pantà de Sant Antoni des de la verten nord.

Sortin de La Pobla per la carretera L522 en el quilòmetre 4,5 de la carretera ens desviem a la dreta per agafar una pista que ja comença trencada i encara es trenca més i en pujada fins arribar al regulador del canal d'alimentació de l'estació hidroelèctrica de La Pobla.
Després continua per un corriol bonic però amb esglaons i trams amb pedres i revolts perillosos que fan posar el peu a terra. Es curt però difícil.

La baixada de l'ermita vella, en ruïnes, a la nova es pot fer pel costat de l'escales o per una pista que hi ha per l'altre costat de l'ermita i després per arribar a l'ermita nova s'han de baixar unes escales que els més técnis i atrevits poden fer sobre la bici.
Des de l'ermita nova ja es baixada per carretera fins a La Pobla.

Salut i bones rutes.

Ermita de Sant Miquel antiga.