Photo ofLa Pobla de Benifassar-Fredes-Les Vallcaneres-Pantà-La Senia-Els Valentins-Amposta Photo ofLa Pobla de Benifassar-Fredes-Les Vallcaneres-Pantà-La Senia-Els Valentins-Amposta Photo ofLa Pobla de Benifassar-Fredes-Les Vallcaneres-Pantà-La Senia-Els Valentins-Amposta

November 5, 2023
November 2023

near Ballestar, Valencia (España)

Ruta de La Pobla de Benifassar a Amposta passant per:
- Fredes (13.5 km) - Coll Tombadors (16.0 km) - Mas del Ric de Fredes (18.1 km) - Coll de la Creu (21.0 km) - Font del Faig (30.3 km) - Bassa Forestal (33.5 km) - Collet d'Herba Sana (35.9 km) - Font del Teix (38.9 km) - Cova Ferrins (44.7 km) - Pantà de Ulldecona (48.9 km)
- Toll dels Arenals (53.8 km)

Avui també amb una dificultat fisica important, pels kms. i pel desnivell, però al no fer senders, no hem tingut cap dificultat tècnica.

També hem tingut un dia perfecte , els paratges pels ports sempre son espectaculars, i més en aquestes dates que comencen a fer el canvi les fulles dels arbres.

Al pas per Les Valcaneres hem tingut aconpanyants, que tot i que son ganaderies de bous de carn, sempre imposen cert respecte.

El pantà d'Ulldecona en hores molt baixes per la falta de plujes

Dinar als Valentins i cap a casa