La Mora - Aqüeducte Romà Pont del Diable - Els Pallaresos

Photo ofLa Mora - Aqüeducte Romà Pont del Diable - Els Pallaresos Photo ofLa Mora - Aqüeducte Romà Pont del Diable - Els Pallaresos Photo ofLa Mora - Aqüeducte Romà Pont del Diable - Els Pallaresos

January 9, 2023
January 2023

near Torre de la Mora, Catalunya (España)

ruta original de @OriolLlamas

Ruta feta per camins entre boscos i molts curriols divertits. Amb vistes panoràmiques del mar i vistes de penyassegats pedregossos espectaculars (on s'ha de passar amb prudència de no relliscar-hi ,però val moltíssim la pena de pasar-hi.
Passem per sota de l'especatcular aqüeducte romà anemonat El Pont del Diable.
Abans d'esmorzar es fa un petit tram que s'ha de fer amb la bici a l'esquena (però recomenable 100%) per poder accedir a un caminet boscós i plè de lloses de pedra amb vistes guapíssimes.
Esmorzar al Bar Can Boada al poble de Els Pallaresos.
Seguim per camins i curriols divertits que ens dur fins al barri dels Cocons.

Ruta recomenable al 100%. Super super divertida.
Força curriols (algún de tècnic, però molts de fàcils i divertits entre arbres, amb arrels i lloses de pedra a dojo)
Exigència moderada a dura (pels constants canvis de ritme a causa del terreny amb molta llosa de pedra i canvis constants de desnivells)