Photo ofLa Molina - Collada del Pedró - Cap de les Costes de l'Huguet - Puigllançada 2.409 m. Photo ofLa Molina - Collada del Pedró - Cap de les Costes de l'Huguet - Puigllançada 2.409 m. Photo ofLa Molina - Collada del Pedró - Cap de les Costes de l'Huguet - Puigllançada 2.409 m.

August 14, 2023
August 2023

near La Molina, Catalunya (España)

La ruta l'hem començat des de La Molina i ens hem dirigit cap a la Collada del Pedró. Darrera mateix del aparcament de la collada trobem la pista que ens porta fins al refugi de la Costa Rasa que durant el camí anem gaudint de les vistes de la Cerdanya.
Un cop a la Costa Rasa, agafem la pista que ens dur a Cap de les Costes de l'Huguet i sense deixar-la arribem fins al Pic de Puigllençada 2409 m.
Avui hem enganxat un dia ventós i ens ha netejat les vistes 360º gaudint de les panoràmiques de la vesant sud, La Serra del Cadí, El Pedraforca, el perfil de les muntanyes de Montserrat, El Montseny, Serra de Montgroy i El Puigmal entre d'altres.
Per tornar, em desfet el camí fins al refugi de la Costa Rasa i amb la intenció de fer circular, hem baixat pel torrent Negre i també pista d'esquí del conjunt de la Molina, empalmant amb la Torrentada del Coll de Pal i per acabar hem fet la volta al Llac de la Molina fins al punt d'inici de nou.
Tot el recorregut l'hem fet per pistes, però cal remarcar els desnivells que ens hem trobat i el més fort el del Torrent Negre que s'ha d'anar amb precaució.
Salut i natura.

Vistes de La Molina

Refugi de la Costa Rasa

PictographFauna Altitude 6,928 ft

Ramat de xais

Cap de les Costes de l'Huguet

Darrer remuntador abans d'arribar a Puigllançada

PictographFauna Altitude 7,445 ft

Les nostres amigues les vaques

Vistes des de Puigllançada

El Pedraforca al fons

Cim de Puigllançada

Vistes cara nord des del cim de Puigllançada